Vliv Corporate Image na zaměstnance a zákazníky – Bc. Andrea Proschekova
Bc. Andrea Proschekova
Diplomová práce
Vliv Corporate Image na zaměstnance a zákazníky
Effect of Corporate Image for Employees and Customers
Anotace:
V diplomové práci „Vliv Corporate Image na zaměstnance a zákazníky“ jsou popsány základní otázky podnikové kultury a image v konkrétních společnostech. Dále je charakterizována etika v rámci podnikání, její jednotlivé nástroje a celkové řízení. Následuje vymezení etického kodexu, jeho tvorba, struktura a vliv na podnik. V praktické části je provedena analýza nově zformované Corporate Identity konkrétní …víceAbstract:
The diploma work Impact of Corporate Image on Employees and Customers describes the basic issues of Corporate Culture and Image in specific companies. Further, it characterizes business ethics, its individual tools and overall management. Following is the definition of an ethical code, its creation, structure and impact on a company. The practical part analyses newly created corporate identity of a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b47tx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Etické chování malých firem v době ekonomické krize
Tomáš Kilinger -
Role společensky odpovědného řízení lidských zdrojů a etického vedení lidi v povzbuzování zeleného chování v leteckém průmyslu
Thi Lan Phuong Nguyen -
Etické chování zaměstnanců ve zdravotnické organizaci
Renáta Dubská -
Etický kodex vybrané firmy
Lenka Hrabalová -
Etický kodex a jeho vliv na kvalitu práce
Tereza Vanišová -
Etický kodex a etické řízení vybraného podniku
Michaela Mironidi -
Etický kodex jako součást CSR
Denisa Římalová -
Podniková kultura a identita firmy Sephora s.r.o.
Huyen Anh Ha