Social media and the phenomenon of fake news – Bohdan Malynovskyi
Bohdan Malynovskyi
Diplomová práce
Social media and the phenomenon of fake news
SOCIÁLNÍ MÉDIA A FENOMENON FAKE NEWS
Anotace:
Tato práce popisuje koncept sociálních médií v naší době, klasifikuje je a seskupuje. Práce poskytuje příklady nejpopulárnějších platforem sociálních médií i dobu využívání sociálních sítí ve světě. Důležitou součástí práce je vysvětlení fenoménu falešných zpráv ve světě. Práce popisuje historii vzniku falešných zpráv, jejich klasifikaci a vlastnosti. Práce popisuje dopad falešných zpráv a jejich šíření …víceAbstract:
Due to the constantly growing quantity and quality of false information in the world in general and in social media in particular, social media and the phenomenon of fake news were chosen as the topic of this thesis. This work describes the concept of social media in our time, classifies them, and groups them. The thesis provides examples of the most popular social media platforms, as well as the time …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81830
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2021
- Vedoucí: Antonín Pavlíček
- Oponent: Jana Syrovátková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81830
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Does Truth Even Matter? The Analysis of Impact of American Partisanship and Misinformation in Donald Trump’s Social Media during the Presidential Campaign of 2020 on the Elections` Outcomes.
Nelli Zhakhian -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Rizika fake news a hoax za nouzového stavu
Pavla Marhulová -
Typologie osobnosti a efektivita fake news
Kateřina Polášková -
Negativní kampaň a fake news
Václav Vlček -
Dezinformace, fake news a hoaxy v mediální výchově
Eliška HUDEČKOVÁ -
Fake news - (ne) věřit médiím
Adéla Cepková -
Fake news a nástroje jejich odhalování
Tereza HAVELCOVÁ