Bc. Lucia Patoprstá
Diplomová práce
Výchova divočinou
Wilderness Education
Abstract:
The main scope of this thesis was to gain a better understanding of the processes which occur during the programmes of outdoor education in relation to the personal development and the development of the relationship to nature as perceived by the organizators of such programmes. To gain such knowledge, the method of flexible qualitative design was used, within which the semi-structured interviews were …víceAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce bolo lepšie porozumieť procesom, k akým dochádza na kurzoch zážikovej pedagogiky vo vzťahu k rozvoju osobnosti a rozvoju vzťahu k prírode, tak ako ju vnímajú inštruktori a organizátori takýchto kurzov. K tomu bolo využitého flexibilného kvalitatívneho designu, v rámci ktorého boli vykonané pološtrukturované rozhovory s desiatimi inštruktormi zážitkovej pedagogiky. Výsledkom …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cmc8w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Jan Činčera, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petra Šimonová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Humanitní environmentalistika / Environmentální studia
Práce na příbuzné téma
-
The influence of the environmental educational associations on children's relationship with nature
Markéta Mejzlíková -
Experiential Education in Regular English Lessons
Mariana Navrátilová -
Experiential learning in Teaching English
Markéta Plocková -
Wilderness therapy jako speciálně pedagogický intervenční prvek při pobytu v terapeutické komunitě
Viktorie VOLNÁ -
Potenciál wilderness therapy pro speciálně pedagogickou praxi etopedickou
Tereza HOUŠKOVÁ -
Vývoj protrombotického stavu u HIV-pozitivních pacientů a jeho vztah k dalším metabolickým, imunologickým a virologickým markerům
Kateřina Havlíčková -
Jak letní tábory ovlivňují vztah dětí k přírodě?
Eva Juřenová -
Samoobslužná edukace v muzeích v přírodě: návrh řešení pro Valašské muzeum v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm
Veronika Kulišťáková