Kredibilita alternatívnych internetových médií – Bc. Andrea Vojdanová
Bc. Andrea Vojdanová
Diplomová práce
Kredibilita alternatívnych internetových médií
Credibility of alternative internet media
Abstract:
This master's thesis is concerned with defining alternative internet media in media environment and it clarifies their meaning for the public. It suggests several points that could increase perceived credibility of readers of alternative internet media. By applying method of grounded theory the research part responds to a question of whether readers of alternative news media evaluate credibility of …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá definovaním alternatívnych internetových médií v mediálnom priestore a približuje ich význam pre verejnosť. Navrhuje niekoľko prvkov, ktoré môžu zvyšovať vnímanú kredibilitu u čitateľov alternatívnych internetových médií. Výskumná časť odpovedá pomocou aplikácie metódy zakotvenej teórie na otázku, či čitatelia spravodajských alternatívnych internetových médií nejakým spôsobom …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m8ldj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
- Vedoucí: PhDr. Jiří Stodola, PhD.
- Oponent: Mgr. Jan Martinek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení kredibility zpráv na internetu: vliv potřeby poznávání a posuzované kredibility mainstreamových médií
David Voženílek -
Kredibilita informací na internetu
Tomáš Dobrovolný -
Existence ako alternatívne médium: prípadová štúdia
Michaela Páleníková -
Novice Chinese teachers' cross-culture adaption: a grounded theory approach to induction program of Confucius Institute in Czech Republic
Jia LIU -
A GROUNDED THEORY STUDY TO CREATE REFLECTIVE PRACTICE MOTIVATION MODEL FOR PRIMARY SCHOOL PRESERVICE TEACHERS IN A CHINESE NORMAL UNIVERSITY
Mengjiao LIANG -
Research on scholarship of teaching to support the faculty development of moral education staff in Sichuan Normal University: a grounded theory approach
Bo ZHOU