Kredibilita alternatívnych internetových médií – Bc. Andrea Vojdanová
Bc. Andrea Vojdanová
Master's thesis
Kredibilita alternatívnych internetových médií
Credibility of alternative internet media
Abstract:
This master's thesis is concerned with defining alternative internet media in media environment and it clarifies their meaning for the public. It suggests several points that could increase perceived credibility of readers of alternative internet media. By applying method of grounded theory the research part responds to a question of whether readers of alternative news media evaluate credibility of …viacAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá definovaním alternatívnych internetových médií v mediálnom priestore a približuje ich význam pre verejnosť. Navrhuje niekoľko prvkov, ktoré môžu zvyšovať vnímanú kredibilitu u čitateľov alternatívnych internetových médií. Výskumná časť odpovedá pomocou aplikácie metódy zakotvenej teórie na otázku, či čitatelia spravodajských alternatívnych internetových médií nejakým spôsobom …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m8ldj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
- Vedúci: PhDr. Jiří Stodola, PhD.
- Oponent: Mgr. Jan Martinek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení kredibility zpráv na internetu: vliv potřeby poznávání a posuzované kredibility mainstreamových médií
David Voženílek -
Kredibilita informací na internetu
Tomáš Dobrovolný -
Existence ako alternatívne médium: prípadová štúdia
Michaela Páleníková -
Novice Chinese teachers' cross-culture adaption: a grounded theory approach to induction program of Confucius Institute in Czech Republic
Jia LIU -
Research on scholarship of teaching to support the faculty development of moral education staff in Sichuan Normal University: a grounded theory approach
Bo ZHOU -
A GROUNDED THEORY STUDY TO CREATE REFLECTIVE PRACTICE MOTIVATION MODEL FOR PRIMARY SCHOOL PRESERVICE TEACHERS IN A CHINESE NORMAL UNIVERSITY
Mengjiao LIANG