Ing. David SÍS
Bachelor's thesis
Propagace časopisu Milujte se!
Promotion of the Magazine Love One Another!
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou propagace časopisu Milujte se!. Teoretická část pojednává o marketingu v neziskových organizacích, Římskokatolické církvi ve světě a v České republice, religiozitě u nás a jejího pozitivního vlivu na společnost. V teoretické části je také zahrnuta propa-gace časopisu a hlavní zásady propagace. Praktická část je věnována analýze aktivit FATYMu (farní tým), analýze …moreAbstract:
This thesis deals with an analysis of advertising of the magazine Love One Another!. The theoreti-cal part discusses marketing in non-profit organizations, the Roman Catholic Church in the world and in the Czech Republic, religiosity in our country and its positive influence on the society. The theoretical part also includedes promotion of the magazine and its main principles. The practical part presents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SÍS, David. Propagace časopisu Milujte se!. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Propagace církví v ČR: Analýza propagace římskokatolických farností ve Zlíně
Lenka FOJTÍKOVÁ -
Propagace církví v České republice
Daniel MARTÍNEK -
Propagace organizace v oblasti náboženství
Tereza PÁLKOVÁ -
Sonda do dějin sociální nauky české katolické teologie. Časopis katolického duchovenstva, časopis Hlídka, časopis Museum
Luboš BLIŽŇÁK -
Sonda do dějin sociální nauky české katolické teologie. Časopis katolického duchovenstva, časopis Hlídka, časopis Museum
Luboš BLIŽŇÁK -
Realitní časopis jako prostředek integrované marketingové komunikace společnosti Concept 2M spol. s r.o. (časopis REAL CITY )
Štěpán Masojídek -
Časopis Volné směry pod vedením Václava Nebeského: 1921-1923
Hudáčková Hudáčková -
T: Fotografický časopis Source
Iva Stránská