Ing. David SÍS
Bakalářská práce
Propagace časopisu Milujte se!
Promotion of the Magazine Love One Another!
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou propagace časopisu Milujte se!. Teoretická část pojednává o marketingu v neziskových organizacích, Římskokatolické církvi ve světě a v České republice, religiozitě u nás a jejího pozitivního vlivu na společnost. V teoretické části je také zahrnuta propa-gace časopisu a hlavní zásady propagace. Praktická část je věnována analýze aktivit FATYMu (farní tým), analýze …víceAbstract:
This thesis deals with an analysis of advertising of the magazine Love One Another!. The theoreti-cal part discusses marketing in non-profit organizations, the Roman Catholic Church in the world and in the Czech Republic, religiosity in our country and its positive influence on the society. The theoretical part also includedes promotion of the magazine and its main principles. The practical part presents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SÍS, David. Propagace časopisu Milujte se!. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Propagace církví v ČR: Analýza propagace římskokatolických farností ve Zlíně
Lenka FOJTÍKOVÁ -
Propagace církví v České republice
Daniel MARTÍNEK -
Propagace organizace v oblasti náboženství
Tereza PÁLKOVÁ -
Sonda do dějin sociální nauky české katolické teologie. Časopis katolického duchovenstva, časopis Hlídka, časopis Museum
Luboš BLIŽŇÁK -
Sonda do dějin sociální nauky české katolické teologie. Časopis katolického duchovenstva, časopis Hlídka, časopis Museum
Luboš BLIŽŇÁK -
Realitní časopis jako prostředek integrované marketingové komunikace společnosti Concept 2M spol. s r.o. (časopis REAL CITY )
Štěpán Masojídek -
Časopis Volné směry pod vedením Václava Nebeského: 1921-1923
Hudáčková Hudáčková -
T: Fotografický časopis Source
Iva Stránská