Potenzial von Location-Based Services im B2C Marketing – Lucie Ponížilová
Lucie Ponížilová
Bakalářská práce
Potenzial von Location-Based Services im B2C Marketing
The Potential of Location-Based Services in B2C Marketing
Abstract:
The bachelor's thesis deals with researching the potential of location-based services in B2C marketing. The first half of the theoretical part defines the basic principle of location-based services and describes its main application. The second half of the theoretical part deals with the marketing that uses these services. The terms online marketing, B2C marketing and location-based marketing are also …víceAbstract:
Diese Bachelorarbeit beschäftigt sich mit der Erforschung des Potenzials von standortbezogenen Dienstleistungen im B2C-Marketing. In der ersten Hälfte des theoretischen Teils wird das Grundprinzip der Location-Based Services definiert und deren Hauptanwendung beschrieben. Die zweite Hälfte des theoretischen Teils beschäftigt sich mit dem Marketing, das diese Dienstleistungen ausnutzt. Auch die Begriffe …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ponížilová, Lucie. Potenzial von Location-Based Services im B2C Marketing. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.