Marketingová komunikace OVB Allfinanz, a.s. na trhu finančního poradenství – Jiří Hrdlička
Jiří Hrdlička
Master's thesis
Marketingová komunikace OVB Allfinanz, a.s. na trhu finančního poradenství
Marketing Communication of OVB Allfinanz Company on the Financial Consulting Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace společnosti OVB Allfinanz, a.s. na trhu finančního poradenství. Mezi hlavní cíle práce patří provedení analýzy stávajícího stavu komunikačních aktivit společnosti a vnímání značky samotnými zákazníky společnosti. Na základě zjištěného stavu jsou provedeny návrhy a opatření pro možné zlepšení této komunikace za účelem rozšíření zákazníků …moreAbstract:
This diploma thesis deals with marketing communication issues of OVB Allfinanz, a.s. in the financial advisory market. The main objectives of the work include the analysis of the current state of communication activities of the company and the perception of the brand by the customers themselves. Based on the detected state, proposals and measurements are made to improve this communication in order …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72075
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2018
- Supervisor: Marie Hesková
- Reader: Lenka Pokorná
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72075
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev