Bc. Michaela Dudová

Diplomová práce

Marketingová strategie vybrané společnosti

The marketing strategy of the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii vybrané společnosti. Teoretická část bude obsahovat teoretické poznatky týkající se strategického marketingu, tvorby marketingové strategie, jejich postupových kroků a typologii strategií. V praktické části bude představena společnost, realizovaná analýza marketingového makroprostředí a mikroprostředí, analýza vnitřního prostředí vybranými …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to propose a marketing strategy for the selected company. The theoretical part will contain theoretical knowledge related to strategic marketing, creating a marketing strategy, their creation steps and the typology of strategies. The practical part will introduce the company, the analysis of the marketing macro-environment and micro-environment, the analysis of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/qxghq/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné