Šárka MUTINOVÁ
Bachelor's thesis
Etický kodex reklamy
Ethic codex of advertising
Anotácia:
Bakalářská práce "Etický kodex reklamy" se zabývá reklamou z pohledu etiky. Nejdříve vymezuje pojem reklama, etika v reklamě, sociální reklama, dále se zabývá účelem a fungováním Rady pro reklamu a Kodexu reklamy a příklady porušení jednotlivých ustanovení Kodexu reklamy v konkrétních kauzách řešených Radou pro reklamu. Pozornost je věnována také mediální výchově.Abstract:
Thesis "Code of Ethics of advertising" deals with advertising from the perspective of ethics. First defines the concept of advertising, ethics in advertising, social advertising, discusses the purpose and operation of the Advertising Code examples of advertising and violations various provisions of the Code of advertising in some concrete cases dealt with by the Advertising Counsil. Attention is also …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zverejniť od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Eduard Radvan, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MUTINOVÁ, Šárka. Etický kodex reklamy. Brno, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Mediální výchova jako prvek sociální pedagogiky: Kritické čtení a vnímání mediálních sdělení
Anežka HLÁVKOVÁ -
Mediální výchova v zájmovém vzdělávání: Sociální sítě jako výzva pro výchovné pracovníky
Martina DOBOSIOVÁ -
Pedagogové vedoucí školní noviny a jejich pojetí mediální gramotnosti, mediální výchovy a žákovského média
Lenka Kružíková -
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
Ľuboš Kubena -
Porušování etického kodexu reklamy na příkladu sexismu
Petra Jílková -
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
Martina KREJČÍŘOVÁ -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Michala Kislerová -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička