Tomáš Tieze

Bakalářská práce

Integrace technologií a prvků umělé inteligence v marketingu

Integration of technology and artificial intelligence elements in marketing
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je uvést, analyzovat a následně zhodnotit potenciální přínosy a výzvy integrace technologií a prvků umělé inteligence v marketingu. Vedlejším cílem je posouzení významu umělé inteligence pro marketingové strategie. Teoretická část práce se zabývá základními principy digitálního marketingu a významem umělé inteligence. Metodická část je věnována shrnutí teoretických poznatků …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to present, analyse and then evaluate the potential benefits and challenges of integrating technologies and elements of artificial intelligence in marketing. A secondary objective is to assess the relevance of artificial intelligence for marketing strategies. The theoretical part of the thesis deals with the basic principles of digital marketing and the importance …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
  • Oponent: M.Sc. Mirela Moldoveanu, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní