Integrace technologií a prvků umělé inteligence v marketingu – Tomáš Tieze
Tomáš Tieze
Bakalářská práce
Integrace technologií a prvků umělé inteligence v marketingu
Integration of technology and artificial intelligence elements in marketing
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je uvést, analyzovat a následně zhodnotit potenciální přínosy a výzvy integrace technologií a prvků umělé inteligence v marketingu. Vedlejším cílem je posouzení významu umělé inteligence pro marketingové strategie. Teoretická část práce se zabývá základními principy digitálního marketingu a významem umělé inteligence. Metodická část je věnována shrnutí teoretických poznatků …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to present, analyse and then evaluate the potential benefits and challenges of integrating technologies and elements of artificial intelligence in marketing. A secondary objective is to assess the relevance of artificial intelligence for marketing strategies. The theoretical part of the thesis deals with the basic principles of digital marketing and the importance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w1yje/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
- Oponent: M.Sc. Mirela Moldoveanu, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Leveraging Artificial Intelligence (Ai) for the Enhancement of Business Processes Performance
Jakub Kánovics -
Impact of Artificial Intelligence in FinTech: A Qualitative Study
Sooraj Manoj -
Exploring the Variants of the Turing Test: Evaluating Artificial Intelligence and its Relationship to Human Intelligence
Aubakir Utenov -
Artificial Intelligence (AI) Integration in HRM function of selected companies/Organizations in the Czech Republic.
Kinjal Jeeva Sengunthar -
Sociální dopady vývoje umělé inteligence
Natálie Hranická -
Inovace v digitálním marketingu firmy Testuj.to
Bára Vernerová -
Marketingové inovace podniků působících v oděvním průmyslu
Linda Petříková -
Návrh inovace marketingové komunikace hotelu s využitím nástrojů digitálního marketingu.
Kateřina Koutná