Inovace ve strukturách vysílatele veřejné služby NRK – Kateřina Traburová
Kateřina Traburová
Bachelor's thesis
Inovace ve strukturách vysílatele veřejné služby NRK
Innovation in the NRK Public Broadcasting Service's Structures
Anotácia:
Práce se zabývá dvěma fenomény, které již delší dobu rezonují na poli televizního vysílání v Evropě – norským vysílatelem veřejné služby NRK a jednou z moderních metod inovace společností značenou zkratkou NABC, a jejich protnutím se v roce 2006. První část práce představuje norského vysílatele i metodu NABC samostatně. Popisuje historický vývoj NRK, její systém a organizační strukturu do roku 2006 …viacAbstract:
The thesis deals with two phenomena that have been resonating for a longer time in the field of television broadcasting in Europe - the Norwegian Broadcasting Corporation NRK and one of the modern methods of company innovation marked by the abbreviation NABC, and their intersection in 2006. In the first part of the thesis both NRK and NABC method are presented separately. It describes the historical …viacKľúčové slová
rozhovory (text)Kľúčové slová
filmová produkceKľúčové slová
veřejnoprávní televizeKľúčové slová
2007-2019Kľúčové slová
televizní diváciKľúčové slová
NorskoKľúčové slová
televizní vysílání
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/13447
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedúci: Václav MORAVEC
- Oponent: Viktor PRŮŠA
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 8. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Bedna nás baví: analýza komiky skrze žánry reality a talk show veřejnoprávní a soukromé televize
Monika Ostrovská -
Zábavná tvorba v českých televizích, s důrazem na zábavnou tvorbu veřejnoprávní televize
Cyril Hirsch -
Vliv pandemie Covid-19 na sledovanost České televize v roce 2020
Lucie Filipová -
Komunikační strategie Centra publicistické, dokumentární a vzdělávací tvorby České televize
Karolína Šimonová -
Reklama jako zdroj příjmů veřejnoprávní televize na příkladu České televize
Silvie Čiháková -
Tvorba pro mládež na VOD platformě veřejnoprávní televize
Kateřina MALÍKOVÁ -
Komparace živých vstupů ve zpravodajství komerční a veřejnoprávní televize z hlediska vztahu verbální a neverbální komunikace
Filip VAHALA