Bc. Dita REICHOVÁ

Diplomová práce

Umění třiceti vteřin v reklamní kampani společnosti T-Mobile

The Art of 30 seconds in an Advertising Campaign of Company T-Mobile.
Anotace:
V dnešní komunikační době se lidé setkávají s různými druhy marketingové komunikace. Jednou z nejčastějších forem, kterou firmy používají pro navázání vztahu se svými zákazníky, je reklama. V této práci naleznete teoretické základy i analýzu realizace konkrétní reklamní kampaně, včetně popisu produkce televizního spotu. Pro uvedení konkrétního příkladu byla vybrána společnost T-Mobile se svou kampaní …více
Abstract:
Nowadays, in the communication times, people are being addressed by different kinds of marketing communication. One of the most used forms, that companies use to build a relationship with a customer, is advertising. In this work you will find both theoretical bases and analysis of concrete advertising campaign, including the description of TV spot production. For the case study, I have chosen the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor: 445

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2005
  • Vedoucí: doc. MgA. Jana Janíková, ArtD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

REICHOVÁ, Dita. Umění třiceti vteřin v reklamní kampani společnosti T-Mobile. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.