Přírodopis jako zdroj inspirace pro výtvarnou výchovu na 2. stupni základní školy – Andrea Dubská
Andrea Dubská
Diplomová práce
Přírodopis jako zdroj inspirace pro výtvarnou výchovu na 2. stupni základní školy
Mikrosvět
Biology as a source of inspiration for art lessons on the second grade of elementary schools
Anotace:
Cílem této diplomové práce je upozornit na možnost propojení výtvarné výchovy s přírodopisem, jakožto vhodným obsahovým námětem pro výtvarnou tvorbu žáků na 2. stupni základní školy. Propojení humanitní a přírodovědné tématiky je předvedeno v podobě výtvarně-didaktického projektu, jenž ukazuje jednu z mnoha cest využití přírodopisné tématiky v hodinách výtvarné výchovy. Přírodopisným tématem předkládaného …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to highlight the possibilities of connection of art with biology as a suitable content topic for the artistic creation of students of an elementary school second grade. The interconnection of the humanities and science topics is presented in a form of an art-didactic project which shows one of the many ways of using the biology topics in the art lessons. The biological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6051
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2019
- Vedoucí: Mgr. Lucie Tikalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Katarína Přikrylová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 9. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - biologie, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - výtvarná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Výtvarná výchova na prvním stupni ZŠ v integrativním pojetí
Markéta Popelková -
VÝTVARNÁ VÝCHOVA V PODMÍNKÁCH MALOTŘÍDNÍ ŠKOLY (Krkonošská základní a mateřská škola Vítkovice)
Kateřina PŠENIČKOVÁ -
Mezipředmětové vztahy ve výtvarné výchově - komparace přístupů vybraných gymnázií
Karolína VLČKOVÁ -
Estetická výchova v hodinách literární výchovy z pohledu interdisciplinárních vztahů
Martina Hašková
Název
Vložil
Vloženo
Práva