Význam skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu – Bc. Andrea Chroustovská, DiS.
Bc. Andrea Chroustovská, DiS.
Diplomová práce
Význam skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu
The importance of focus groups in the market research
Anotace:
Diplomová práce je věnována problematice významu skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu. Práce pojednává o jednotlivých krocích marketingového výzkumu, o kvalitativním a kvantitativním výzkumu trhu. Tato práce obsahuje jak teoretické informace týkající se kvalitativního výzkumu tak jeho metod. Z jednotlivých kvalitativních metod je věnován největší prostor skupinovým diskusím jako nejznámějšímu reprezentantu …víceAbstract:
The thesis is paid to the importance of group interviews in market research. The work deals with the individual steps of marketing research, the qualitative and quantitative market research. This thesis includes both theoretical information on qualitative research and its methods. The qualitative methods of the greatest space is devoted to group discussions as the most famous representatives of that …víceKlíčová slova
Klíčová slova Marketing marketingový výzkum kvalitativní výzkum kvantitativní výzkum skupinové rozhovory dotazníky dotazování tazatel metody projektivní techniky Keywords Marketing marketing research qualitative research quantitative research focus groups questionuaires survey interviewer methods projective techniques
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rikl4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
- Vedoucí: Dr. Ján Mišovič, CSc.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projektivní techniky v marketingové komunikaci
Kateřina Borovičková -
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Advantages and limitations of projective techniques and other qualitative research approaches in qualitative research
Ermela Likaj -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Helena Leszczynska -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Tomáš Saladiak -
Projektivní techniky v marketingové komunikaci
Kateřina Borovičková