Bc. Lukáš Hlaváček

Diplomová práce

Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele

Psychological functions of the packaging and consumer decision
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, zda obal ovlivňuje zákaznické chování a jakým způsobem působí v nákupním procesu. K dosažení cíle diplomové práce je využito dotazníkové šetření. První část diplomové práce se zabývá deskripcí tématu a výkladem pojmů v oblasti obalů produktů, psychologie spotřebitele a jeho nákupního chování. Autor zde charakterizuje základní funkce obalu, různorodosti využívaných …více
Abstract:
The aim of the final thesis is to find out whether the packaging affects customer behavior and how it influences the purchasing process. To achieve the aim of the final thesis, questionnaire survey is used. The first part of the final thesis includes description of the main topic and the interpretation of terms in the field of product packaging, consumer psychology and their buying behavior. The author …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace