Využití dotazníkových šetření v marketingu – Bc. Kateřina Altmannová
Bc. Kateřina Altmannová
Master's thesis
Využití dotazníkových šetření v marketingu
Using of Questionnaire in Marketing
Abstract:
Cílem diplomové práce s názvem Využití dotazníkových šetření v marketingu je představit zásady dotazníkového šetření a nejčastěji využívané statistické metody pro jeho zpracování a dále sestavit, realizovat a vyhodnotit dotazníkové šetření. První tři kapitoly práce se zabývají marketingem obecně až po konkrétní zásady dotazníkového šetření. V poslední kapitole je představeno provedené dotazníkové šetření …moreAbstract:
The aim of this master´s thesis Using of Questionnaire in Marketing is to introduce the principles of questionnaire survey and statistical methods for processing of information and further prepare, implement and evaluate questionnaire survey. The first three chapters deal with marketing generally to the specific principles of the questionnaire survey. In the last chapter is introduced the questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavla Jindrová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Altmannová, Kateřina. Využití dotazníkových šetření v marketingu. Pardubice, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová