Bc. Kateřina Altmannová

Master's thesis

Využití dotazníkových šetření v marketingu

Using of Questionnaire in Marketing
Abstract:
Cílem diplomové práce s názvem Využití dotazníkových šetření v marketingu je představit zásady dotazníkového šetření a nejčastěji využívané statistické metody pro jeho zpracování a dále sestavit, realizovat a vyhodnotit dotazníkové šetření. První tři kapitoly práce se zabývají marketingem obecně až po konkrétní zásady dotazníkového šetření. V poslední kapitole je představeno provedené dotazníkové šetření …more
Abstract:
The aim of this master´s thesis Using of Questionnaire in Marketing is to introduce the principles of questionnaire survey and statistical methods for processing of information and further prepare, implement and evaluate questionnaire survey. The first three chapters deal with marketing generally to the specific principles of the questionnaire survey. In the last chapter is introduced the questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Pavla Jindrová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Altmannová, Kateřina. Využití dotazníkových šetření v marketingu. Pardubice, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management