Bc. Barbora Nechvapilová, DiS.

Diplomová práce

Personální marketing v malém, středním podniku

Personnel marketing in small and medium-sized enterprises
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice personálního marketingu s bližším zaměřením na výběr a získávání zaměstnanců, jejich odměňování, motivaci a případné propouštění. První část diplomové práce charakterizuje teorii personálního marketingu, jeho historii a úlohu v životě společnosti a zaměstnance. Blíže se zaměřím na teorii interního a externího personálního marketingu a jejich vzájemnou komparaci …více
Abstract:
This thesis deals with issues, which occur in personnel marketing and it specifically focuses on employee selection, remuneration, employee motivation and dismissals. The first part of the thesis describes the theory of personal marketing, its history and its role in the business and employee’s life. I am going to closely focus on the theory of internal and external personnel marketing and make comparison …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Jiří Zahrádka
  • Oponent: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance