Bc. Barbora Nechvapilová, DiS.

Master's thesis

Personální marketing v malém, středním podniku

Personnel marketing in small and medium-sized enterprises
Abstract:
Diplomová práce pojednává o problematice personálního marketingu s bližším zaměřením na výběr a získávání zaměstnanců, jejich odměňování, motivaci a případné propouštění. První část diplomové práce charakterizuje teorii personálního marketingu, jeho historii a úlohu v životě společnosti a zaměstnance. Blíže se zaměřím na teorii interního a externího personálního marketingu a jejich vzájemnou komparaci …more
Abstract:
This thesis deals with issues, which occur in personnel marketing and it specifically focuses on employee selection, remuneration, employee motivation and dismissals. The first part of the thesis describes the theory of personal marketing, its history and its role in the business and employee’s life. I am going to closely focus on the theory of internal and external personnel marketing and make comparison …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Jiří Zahrádka
  • Reader: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní