Thi Ngoc Ha Nguyen

Bachelor's thesis

Attitudes of Generation Z towards coffee consumption in Vietnam

Attitudes of Generation Z towards coffee consumption in Vietnam
Anotácia:
This thesis aimed to explore the core attitudes and perceptions of Generation Z towards coffee consumption in Vietnam. In this paper, qualitative approaches were used to interpret the data from in-depth interviews with young Vietnamese consumers. The study revealed that Generation Z in Vietnam considers coffee drinking as a youth culture, which is trendy and globalized. Drinking coffee can be seen …viac
Abstract:
This thesis aimed to explore the core attitudes and perceptions of Generation Z towards coffee consumption in Vietnam. In this paper, qualitative approaches were used to interpret the data from in-depth interviews with young Vietnamese consumers. The study revealed that Generation Z in Vietnam considers coffee drinking as a youth culture, which is trendy and globalized. Drinking coffee can be seen …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2024
  • Vedúci: Václav Stříteský
  • Oponent: Efthymia Kottika

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91787