Etika v televizním zpravodajství: komparace veřejnoprávních a komerčních stanic – Monika HRUŠKOVÁ
Monika HRUŠKOVÁ
Bakalářská práce
Etika v televizním zpravodajství: komparace veřejnoprávních a komerčních stanic
The Ethics in Television Reporting: Comparison of Public Service and Commercial Channels
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá etikou v televizním zpravodajství na veřejnoprávních a komerčních stanicích. Cílem práce je zjistit, jak jsou uplatňovány etické principy v televizním zpravodajství a jaké sankce jsou udělovány v případě, že dojde k jejich porušení. Jedná se o případovou studii, která srovnává etické kodexy veřejnoprávní České televize a komerční TV Nova a dále některé konkrétní kauzy …víceAbstract:
This bachelor's thesis concerns with the ethics in television reporting on public service and commercial channels. The aim of the thesis is to ascertain how the ethical principles in television reporting are being applied and what sanctions are imposed in case of their violation. The thesis is a case study which compares the ethical codes of the public service television "Česká televize" and the commercial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Zveřejnit od: 20. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Karel Páral
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRUŠKOVÁ, Monika. Etika v televizním zpravodajství: komparace veřejnoprávních a komerčních stanic. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
České a slovenské veřejnoprávní televizní zpravodajství
Vendula Burešová -
Komunikace s neslyšícími diváky v televizní praxi se zaměřením na skryté titulky ve zpravodajství
Barbora Pavlíčková -
Ekonomika krajů České republiky: realita a celostátní televizní zpravodajství
Jaroslav Urminský -
Komparace živých vstupů ve zpravodajství komerční a veřejnoprávní televize z hlediska vztahu verbální a neverbální komunikace
Filip VAHALA -
Neverbální projevy redaktorů v živých vstupech ve zpravodajství veřejnoprávní a soukromé televize na příkladu mimiky a prozódie
Barbora BITTNEROVÁ -
Obraz migrace v českém zpravodajství v roce 2015
Markéta Malečková -
Využití kvalitativních výzkumů a prvků designu služeb v prostředí rozhlasové stanice
Bedřich Musil -
Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice
Iveta Maurerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva