Bc. Alena PACKOVÁ

Master's thesis

Didaktika kresby aneb Probudit oči

Didactics of Drawing or To Awaken The Eyes
Abstract:
Magisterská diplomová práce je změřena na kresbu a její výuku. Skládá se ze tří částí. Teoretická část se zabývá tématy jež hrají významnou roli při výuce kresby. Praktickou část tvoří série autorských obrazů. Pedagogická část je věnována kresebným cvičením pro rozvoj schopnosti pozorovat.
Abstract:
This diploma thesis is focused on drawing and its tuition. It consists of three parts. The theoretical part deals with themes that are crucial for drawing education. The practical part includes a serie of author's artworks. The didactical part is dedicated to exercises for a cultivation of observation skill.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: MgA. Robert Buček, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PACKOVÁ, Alena. Didaktika kresby aneb Probudit oči. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakulta
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 5leece 5leece/2
17/4/2018
Folders
Files
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.