Srovnání platforem pro vývoj mobilních her – Miroslav Mareš
Miroslav Mareš
Bakalářská práce
Srovnání platforem pro vývoj mobilních her
Comparison of game engines used for mobile game development
Anotace:
Tématem a cílem této bakalářské práce je srovnání herních platforem pro tvorbu her na mobilní zařízenía demonstrování vývoje jednoduché 3D hry pro OS Android v jedné z nich.Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí.Teoretická část začíná popisem her a jejich vývoje a dále pokračuje popisem mobilního trhu a způ-sobů jakými lze hry monetizovat. Následuje výběr herních platforem a jejich představení …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on comparison of game engines used for mobile game developmentand demonstration of development of simple 3D Android game.The thesis is divided into two main parts.Theoretical part describes evolution of games, mobile game market and possible ways of their monetisation.Next sections include and describe selection of the game engines and their introduction.These game engines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73257
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedoucí: Jarmila Pavlíčková
- Oponent: Jiří Hradil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73257
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Hry v prostředí Unreal Engine
Anna Krajčírová -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
Vývoj herní aplikace v Unreal Engine
Michal Dvořák -
Srovnání herních enginů Unreal Engine a Unity
Martin Khol -
Publikace informačního modelu budovy (BIM) v herním prostředí Unreal Engine
Jan Szopa -
Možnosti vizualizace informačního modelu budovy (BIM) v herním prostředí Unreal Engine
Vojtěch Fučík -
Vizualizace informačního modelu liniové stavby v herním prostředí Unreal Engine
Filip Paruza -
Umělá inteligence herního souboje pro Unreal Engine
Šimon MALÍČEK