Jitka Kordischová

Bakalářská práce

Zásada managementu ? orientácia na zákazníka, sledovanie a meranie jeho spokojnosti

Abstract:
Bakalárska práca pojednáva o dôležitosti poznania zákazníka zo strany firmy a uplatnenia základných princípov, ktorými sa firma snaží dlhodobo dosahovať a zvyšovať spokojnosť svojich zákazníkov a zisťovať dôvody ich prípadnej nespokojnosti. V bakalárskej práci sa poukazuje na to, že spokojnosť zákazníkov je merateľná, čo dokazuje praktická časť, v ktorej sa zisťuje spokojnosť zákazníkov prostredníctvom …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 1. 2008
  • Vedoucí: Alena Plášková
  • Oponent: Helena Chvojková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/4959

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma