Pojetí životního způsobu v současné sociologické literatuře – Bc. Kateřina Veselá
Bc. Kateřina Veselá
Diplomová práce
Pojetí životního způsobu v současné sociologické literatuře
The concept of lifestyle in contemporary sociological literature
Anotace:
Práce se zabývá rozborem a porovnáním současných sociologických děl věnovaných životnímu způsobu a stylu v rozvinutých státech Evropy a Severní Ameriky. V první části nás uvede do problematiky vysvětlením základních pojmů a stručným přehledem vývoje teorií životního způsobu. Dále se zaměří na jednotlivé autory a jejich současné publikace věnované životnímu způsobu a stylu. Cílem práce je určení současných …víceAbstract:
The dissertation analyses and compares contemporary sociological works devoted to the lifestyle and way of life in developed states of Europe and North America. In the first part it presents a definition of the key terms and presents a brief overview of the development of the way of life theory. Then it focuses on the individual authors and their current publications devoted to the lifestyle and way …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a8fra/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2014
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev