Variantnost v češtině z pohledu učitelů a žáků ZŠ – Karin TANČIBOKOVÁ
Karin TANČIBOKOVÁ
Bachelor's thesis
Variantnost v češtině z pohledu učitelů a žáků ZŠ
Variance in the Czech language from the perspective of teachers and school pupils
Abstract:
Práce se zaměřuje na jazykovou variantnost v češtině, a to očima žáků druhého stupně a jejich učitelů. Získané údaje porovnává s článkem Gabriely Lefendy a Jany Svobodové Vnímání variantnosti v češtině a postoje normových autorit, který byl publikován v časopise Český jazyk a literatura a dokládá, jak na variantnost v češtině nahlíží učitelé a pracovníci médií. V teoretické části v návaznosti na vymezení …moreAbstract:
This bachelor´s thesis provides to a variance in Czech language from the perpective of school pupils and their teachers. We compare this informations with article from Gabriela Lefenda and Jana Svobodová Vnímání variantnosti v češtině a postoje normových autorit, which they was publish in magazine Czech language and literature and we research what are think of variance teachers and media workers. This …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: prof. PhDr. Jana Svobodová, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TANČIBOKOVÁ, Karin. Variantnost v češtině z pohledu učitelů a žáků ZŠ. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / 3k-cj-ov-12
Theses on a related topic
-
Spisovnost versus nespisovnost ve výukovém dialogu (na 2. st. ZŠ)
Martina STONAWSKÁ -
Norma, úzus, spisovnost - srovnání přístupů k jazykové kultuře v ČR a ve Francii
Tereza ZAHRADNÍKOVÁ -
Vyhodnocení školního dialogu ve vyučovacích hodinách na 1. stupni ZŠ
Květuše Stýblová -
Spisovnost versus nespisovnost ve výukovém dialogu (na 1. st. ZŠ)
Eva ŠTĚRBOVÁ -
Vnímání variantnosti v češtině u dětí a mládeže ve vztahu k vyjadřování v médiích a ke školní výuce
Gabriela LEFENDA -
Sociolingvistika - sociofonologie: Cockney ve 21. století
Hana MINAŘÍKOVÁ -
AMERICKÁ A BRITSKÁ SOCIOLINGVISTIKA
Eva KREJČOVÁ -
K problematice sociolingvistiky
Adéla KŘÍBALOVÁ