Bc. Jan Denkstein

Diplomová práce

Marketingová strategie společnosti OKI se zaměřením na distribuci jejich produktů v České republice

Marketing Strategy of OKI focused on the distribution of its products in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce pojednává o marketingové strategii společnosti OKI se zaměřením na distribuci jejích produktů v České republice. Po teoretickém úvodu a po seznámení čtenáře s firmou OKI popisuji její produkty a charakterizuji služby k těmto produktům poskytované. Dále popisuji cenovou strategii společnosti OKI v České republice, způsob používaných distribučních postupů a strukturu integrované marketingové …více
Abstract:
This thesis discusses the OKI marketing strategy and is focused on the distribution of OKI products in the Czech Republic. In the first part is the main attention sticked at theoretical introduction and description of OKI as a company and its products and related services to the reader. The most important of the analytic part is OKI pricing strategy in the Czech Republic, distribution process and integrated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka, Ing. Ján Ftáčnik, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní