Využití hlasovacího zařízení ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ – Eliška PETROVÁ
Eliška PETROVÁ
Diplomová práce
Využití hlasovacího zařízení ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Using the vote machine in the Czech language teaching at the elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím hlasovacího zařízení ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ. Představuje některé moderní technologie, interaktivní výuku, práci s tabulí SMART Board, s programem SMART Notebook a tvorbu otázek v tomto programu. Seznamuje především s elektronickým hlasovacím zařízením, mapuje jeho využití učiteli v Karlovarském kraji, aktivity a metody s ním spojené. Nabízí krátký …víceAbstract:
The thesis deals with the use of voting equipment in teaching the Czech language in the first grade of primary school. It presents some modern technologies, interactive education, working with SMART Board, SMART Notebook with the program and creating questions in this program. It acquaints especially with electronic voting equipment, maps its use by teachers in the Karlovy Vary region, activities and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Jana Vejvodová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETROVÁ, Eliška. Využití hlasovacího zařízení ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Interaktivní tabule ve výuce fyziky
Tomáš Dvorský -
Využití interaktivní tabule v hodinách německého jazyka na I. stupni ZŠ.
Petra ZEIDLEROVÁ -
Hudební výchova v malotřídní škole - případová studie
Kristýna BURDOVÁ -
Přechod žáků z málotřídní školy na 2. stupeň běžné základní školy pohledem učitelů.
Jana Filipová -
Psychologické aspekty adaptace žáků po přestupu z malotřídní školy na běžný typ základní školy
Kateřina BRADOVÁ