Bc. Martina Kocúrová

Diplomová práce

Spotřebitelské chování na trhu s čajem

Consumer behaviour on the market of tea
Anotace:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu čaje v České republice. Práce zkoumá trh s čajem, sleduje vývoj spotřeby čaje, preference spotřebitelů a identifikuje hlavní faktory ovlivňující spotřebitele na daném trhu. V diplomové práci jsou využity techniky marketingového výzkumu, a to dotazníkové šetření, kvalitativní rozhovory a shluková analýza. Výstupem práce je určení hlavních faktorů …více
Abstract:
The diploma thesis deals with consumer behaviour on the market of tea in Czech Republic. The thesis examines the tea market, monitors the evolution of tea consumption, consumer preferences and identifies factors affecting consumers in a given market. In this thesis are used techniques of marketing research, namely questionnaire survey, qualitative interviews and cluster analysis. The outcome of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ing. Naďa Hazuchová, Ph.D.
  • Oponent: Marcela Tuzová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta