Využití principů behaviorální ekonomie v herním průmyslu se zaměřením na jednotlivé obchodní modely – Mgr. Tereza Matulová
Mgr. Tereza Matulová
Diplomová práce
Využití principů behaviorální ekonomie v herním průmyslu se zaměřením na jednotlivé obchodní modely
Use of the principles of behavioural economics in the gaming industry with a focus on individual business models
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou principů behaviorální ekonomie, které jsou využívány v herním průmyslu. Toto odvětví kreativního průmyslu je dnes významnou součástí a tahounem digitální ekonomiky, kdy digitální distribuce her významně roste. S tímto nárůstem je spojené stále častější využívání marketingu k ovlivňování lidské psychiky, kterému se věnuje právě behaviorální ekonomie. Ta propojuje psychologické …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the principles of behavioural economics, which are used in the gaming industry. Today, this creative industry is an important part and driver of the digital economy, with digital game distribution growing significantly. This increase is also associated with the increasing use of marketing to influence the human psyche, which is addressed in behavioural …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sdg0o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATULOVÁ, Tereza. \textit{Využití principů behaviorální ekonomie v herním průmyslu se zaměřením na jednotlivé obchodní modely}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/5mcgn4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie The Sims a paratextů hry
Lucie Holanová -
Vytvoření hry s integrací jazykových modelů
Jiří POSPÍŠIL -
Využití potenciálu herních komunit při vývoji digitální hry podle příkladu Age of Empires II
Daniel Švancara -
Herní design – tvorba vlastní soulslike hry
Oliver Stančev