Ronald Luc

Bakalářská práce

DeepSaber: Deep Learning for high dimensional choreography

DeepSaber: Deep Learning for high dimensional choreography
Anotace:
Beat Saber je nejoblíbenější hrou pro virtuální realitu roku 2019. Cílem hráče je do rytmu hudby rozsekávat příchozí kostky správným směrem dvěma virtuálními světelnými meči. Vlastnosti kostek jsou definovány herní mapou. Vytvoření herní mapy zabere jednomu člověku hodiny. Cílem práce je automatizovat proces tvorby herních map, který se rozpadá na dvě části: určení, které doby budou mít přiděleny kostky …více
Abstract:
Beat Saber is the most popular virtual reality game of 2019. The goal of the game is to slice incoming cubes in the correct direction with two virtual lightsabers. The cubes are defined by a beat map, which is synchronized with the music. The creation of a beat map takes hours. We automate the process of beat map creation, also called learning to choreograph. The task decomposes into two sub-tasks …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 9. 2020
  • Vedoucí: doc. RNDr. Tomáš Brázdil, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Matej Gallo

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Matematická informatika