Ronald Luc

Bachelor's thesis

DeepSaber: Deep Learning for high dimensional choreography

DeepSaber: Deep Learning for high dimensional choreography
Abstract:
Beat Saber je nejoblíbenější hrou pro virtuální realitu roku 2019. Cílem hráče je do rytmu hudby rozsekávat příchozí kostky správným směrem dvěma virtuálními světelnými meči. Vlastnosti kostek jsou definovány herní mapou. Vytvoření herní mapy zabere jednomu člověku hodiny. Cílem práce je automatizovat proces tvorby herních map, který se rozpadá na dvě části: určení, které doby budou mít přiděleny kostky …more
Abstract:
Beat Saber is the most popular virtual reality game of 2019. The goal of the game is to slice incoming cubes in the correct direction with two virtual lightsabers. The cubes are defined by a beat map, which is synchronized with the music. The creation of a beat map takes hours. We automate the process of beat map creation, also called learning to choreograph. The task decomposes into two sub-tasks …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 9. 2020
  • Supervisor: doc. RNDr. Tomáš Brázdil, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Matej Gallo

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky