Ing. Alžbeta Bachtíková

Master's thesis

Perception of Femininities in Advertisement by Women

Perception of Femininities in Advertisement by Women
Anotácia:
Diplomová práce Perception of Femininities in Advertisement by Women zahrnuje analýzu konkrétních reklam, které reprezentují různé genderové stereotypy. V teoretické části vysvětluji termíny jako gender, genderová identita, genderové role a feminismus. Zaměřila jsem se na spojitosti mezi genderem a médii. Následně popisuji genderové role v průběhu různých stádií života a využití genderových stereotypů …viac
Abstract:
Diploma thesis Perception of Femininities in Advertisement by Women involves ananalysis of concrete advertisements, which represents various gender stereotypes. In theoretical part, I am explaining terms as gender, gender identity, gender roles and feminism. I focused anattention on connection of gender stereotypes and media. I am describing gender roles during various life stages and using of gender …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2018
  • Vedúci: Mgr. Zdeněk Sloboda
  • Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní