Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Markéta Všetečková
Bc. Markéta Všetečková
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analysis of merchandising and shopping atmosphere selected business units
Abstract:
Bakalářská práce bude vypracovávána na téma analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky. Nejdříve se zaměřím na část teoretickou, poté bude následovat aplikační část, ve které představím zvolenou obchodní jednotku Hecht v Táboře a následně porovnám s jednotkou Mountfield. Cílem práce je analyzovat nákupní atmosféru a uplatňované merchandisingové zásady. Každá z jednotek má …moreAbstract:
The thesis will be developed on the topic of analysis of merchandising and shopping atmosphere for the selected business unit. First, I will focus on theoretical, then the application will follow the part in which I introduce the selected business unit in the camp and subsequently Hecht compare with unit Mountfield. The aim of this work is to analyze the shopping atmosphere and a merchandising principles …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/sb6lc/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VŠETEČKOVÁ, Markéta. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/5mkvku/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kateřina Dušková