Milan Horák

Bachelor's thesis

Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D

Creating computer game assets for game engine Unity 3D
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou vizuálních assetů pro herní engine Unity 3D. Cílem teoretické části je seznámit čtenáře s vývojem a problematikou tvorby 3D modelů. Práce nejdříve představí použitý software a následně vysvětlí principy a techniky, které se využívají při tvorbě 3D modelů pro počítačové hry. Nakonec se práce věnuje praktické tvorbě grafických assetů pro 3D verzi hry známé jako Bulánci …more
Abstract:
Bachelor thesis deals by creating visual assets for game engine Unity 3D. Theoretical part deals with the development and problems of creating 3D models. The work first includes used software and then explains principles and techniques, which are used for creating 3D models for computer games. Finally, the thesis dedicates to practical making of graphic assets from basic model designs to its final …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Zbyněk Kopecký

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Horák, Milan. Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatiky

University of Pardubice

Faculty of Electrical Engineering and Informatics

Bachelor programme / field:
Information Technology / Information Technology