Bc. Petra Malá

Diplomová práce

Jazyk reklamy

The Language of Advertisement
Anotace:
Předmětem mé diplomové práce je jazykový rozbor a interpretace vybraných televizních reklamních spotů. První část předkládá reklamu z teoretického hlediska jako specifický způsob komunikace, druhá část je zaměřena na praktickou analýzu vybraných reklamních televizních spotů z jazykového hlediska, na užití jazykových aktualizačních prostředků. V celé diplomové práci si kladu otázku, jakou roli hraje …více
Abstract:
The subject of my thesis is the language analysis and interpretation of selected television advertising spots. The first part presents an andvertisement from a theoretical point of view as a specific mode of communication, the second part focuses on the practical analysis of selected advertising spots from a linguistic point of view, and on the using of language updating means. In the whole thesis …více
 

Klíčová slova

reklama jazyk jazyková analýza
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Zveřejnit od: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Alex Röhrich, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Malá, Petra. Jazyk reklamy. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN