Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie – Pavla GLADIŠOVÁ
Pavla GLADIŠOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie
Analysis of the market and marketing strategy of product technology innovation
Anotácia:
Tato bakalářská práce má název Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie. Teoretická část je zaměřena na rozbor literárních pramenů o inovacích výrobkové technologie. V analytické části je provedeno zhodnocení současného stavu firmy v odvětví na základě vypracování moderních analýz, jako je PEST, Portrova, SWOT analýza a KFÚ a následná analýza inovovaného výrobku firmy. Hlavním …viacAbstract:
This bachelor work has title Analysis of the market and marketing strategy of product technology innovation. The theoretic part is sight on literary headwaters about innovation of product technology analysis. Pursuant to modern analysis elaboration, such as PEST, Porter analysis, SWOT analysis and KFÚ and subsequent analysis of innovated firm´s product, the firm´s present position in branch is valorized …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Zverejniť od: 20. 5. 2005
Identifikátor:
1736
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GLADIŠOVÁ, Pavla. Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie . Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Strategie, marketing a technologie v elektronickém podnikání
Pavel MACH -
Inovace výrobního procesu stavebních podniků ve vazbě na obchodní portfolio
Petr Pekárek -
Inovace receptur masných výrobků s ohledem na nutriční hodnotu
Markéta Janík Piechowiczová -
Možnosti inovace výroby pekárenských výrobků
Karolína Menoušková -
Produktová a procesní inovace ve společnosti Aveflor, a.s.
Lenka Váchová -
Projekt inovace výrobku ve firmě
Tomáš Szabó -
Speciální druhy pečiva a možnosti inovace receptur
Šárka Janečková -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský