Budování značky na sociální síti – Barbora Paverová
Barbora Paverová
Bakalářská práce
Budování značky na sociální síti
Brand Building on Social Media
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky na sociální síti Instagram. Je rozdělena do dvou částí - teoretická část a praktická část. Teoretická část definuje základní pojmy, konkrétně v oblasti, marketingové komunikace, budování značky, online marketingu a sociálních sítí. Praktická část je tvořena představením společnosti Svíčkuj, analýzou konkurence na sociální sítí Instagram a jejím následným …víceAbstract:
This bachelor thesis is about branding on the social network Instagram. It is divided into two parts - a theoretical part and a practical part. The theoretical part defines the basic concepts, specifically in the field of, marketing communication, branding, online marketing and social networks. The practical part consists of an introduction of the company Svíčkuj, an analysis of the competition on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Paverová, Barbora. Budování značky na sociální síti. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace faktorů ovlivňujících úspěch komunikační strategie na Instagramu
Štěpánka Wampulová -
Návrh marketingové strategie na Instagramu v gastronomickém průmyslu u malých a středních podniků
Michaela Pejřimovská -
Tvorba komunikační strategie pro profil fotografky na Instagramu
Valeriia Zhuravska -
Plánování a realizace efektivní marketingové strategie na Instagramu pro internetový obchod
Matěj Diviš -
Návrh marketingové komunikační strategie firmy na Instagramu
Denisa Karlová -
Komunikační strategie Fakulty mezinárodních vztahů na Instagramu
Eliška Hronová -
Vytvoření osobní značky na Instagramu se zaměřením na knihy
Petra Daňková -
Sdílení produktů se sexuálním podtextem na Instagramu
Natalia Smolina