Barbora Paverová

Bachelor's thesis

Budování značky na sociální síti

Brand Building on Social Media
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky na sociální síti Instagram. Je rozdělena do dvou částí - teoretická část a praktická část. Teoretická část definuje základní pojmy, konkrétně v oblasti, marketingové komunikace, budování značky, online marketingu a sociálních sítí. Praktická část je tvořena představením společnosti Svíčkuj, analýzou konkurence na sociální sítí Instagram a jejím následným …more
Abstract:
This bachelor thesis is about branding on the social network Instagram. It is divided into two parts - a theoretical part and a practical part. The theoretical part defines the basic concepts, specifically in the field of, marketing communication, branding, online marketing and social networks. The practical part consists of an introduction of the company Svíčkuj, an analysis of the competition on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Paverová, Barbora. Budování značky na sociální síti. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe