Barbora Paverová
Bachelor's thesis
Budování značky na sociální síti
Brand Building on Social Media
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky na sociální síti Instagram. Je rozdělena do dvou částí - teoretická část a praktická část. Teoretická část definuje základní pojmy, konkrétně v oblasti, marketingové komunikace, budování značky, online marketingu a sociálních sítí. Praktická část je tvořena představením společnosti Svíčkuj, analýzou konkurence na sociální sítí Instagram a jejím následným …moreAbstract:
This bachelor thesis is about branding on the social network Instagram. It is divided into two parts - a theoretical part and a practical part. The theoretical part defines the basic concepts, specifically in the field of, marketing communication, branding, online marketing and social networks. The practical part consists of an introduction of the company Svíčkuj, an analysis of the competition on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Paverová, Barbora. Budování značky na sociální síti. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Identifikace faktorů ovlivňujících úspěch komunikační strategie na Instagramu
Štěpánka Wampulová -
Tvorba komunikační strategie pro profil fotografky na Instagramu
Valeriia Zhuravska -
Návrh marketingové strategie na Instagramu v gastronomickém průmyslu u malých a středních podniků
Michaela Pejřimovská -
Plánování a realizace efektivní marketingové strategie na Instagramu pro internetový obchod
Matěj Diviš -
Návrh marketingové komunikační strategie firmy na Instagramu
Denisa Karlová -
Komunikační strategie Fakulty mezinárodních vztahů na Instagramu
Eliška Hronová -
Vytvoření osobní značky na Instagramu se zaměřením na knihy
Petra Daňková -
Sdílení produktů se sexuálním podtextem na Instagramu
Natalia Smolina