Čtenářské lekce ve 3. ročníku ZŠ s využitím metod kritického myšlení – Mgr. Pavla Schejbalová
Mgr. Pavla Schejbalová
absolventská práce studenta CŽV
Čtenářské lekce ve 3. ročníku ZŠ s využitím metod kritického myšlení
Reading lessons in the 3rd year of elementary school using critical thinking methods
Anotácia:
Teoretická část mé závěrečné práce se zabývá vymezením pojmu čtenářská gramotnost a strategiemi a dovednostmi, jež ke zvyšování této gramotnosti vedou. Metody, které jsem využila v praktické části, jsou pak vysvětleny podrobněji. Je také zaměřena na osvětlení pojmu kritické myšlení a zejména na program RWCT, který vede k rozvoji kritického myšlení. Praktická část obsahuje tři čtenářské lekce, vytvořené …viacAbstract:
The theoretical part of my final thesis explains the definition of the concept of reading literacy and the strategies and skills that lead to increasing the level of reading proficiency. The methods I used in the practical part are explained in more detail later on. It is also aimed at illuminating the concept of critical thinking and especially the RWCT method that leads to the development of critical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jindřich Bernt
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SCHEJBALOVÁ, Pavla. \textit{Čtenářské lekce ve 3. ročníku ZŠ s využitím metod kritického myšlení}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Science, Humanities and Education. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/5n61lc/.
Jak správně citovat práci
Schejbalová, Pavla. Čtenářské lekce ve 3. ročníku ZŠ s využitím metod kritického myšlení. Liberec, 2022. závěrečná práce (). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and Educationceloživotní / odbor:
Další vzdělávání pedagogických pracovníků / Rozšiřující studium učitelství pro 1. st. ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím metod kritického myšlení na 1. stupni ZŠ
Nikola Goňová -
Vytváření příležitostí pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce na 1. stupni prostřednictvím metod kritického myšlení
Dominika Hrnčiříková -
Vybrané metody RWCT v literární výchově na 2. stupni ZŠ
Lucie Dvořáková -
Programy na podporu kritického myšlení u dětí mladšího věku s použitím metod RWCT v Městské knihovně Český Těšín
Šildrová Šildrová -
Využití metody RWCT v rámci hodin estetické výchovy pro seniory navštěvující Univerzitu třetího věku
Michaela Hložková -
Možnosti využití metod RWCT ve školní družině
Anna Vašková
Názov
Vložil
Vložené
Práva