Mgr. Pavla Schejbalová

absolventská práce studenta CŽV

Čtenářské lekce ve 3. ročníku ZŠ s využitím metod kritického myšlení

Reading lessons in the 3rd year of elementary school using critical thinking methods
Anotácia:
Teoretická část mé závěrečné práce se zabývá vymezením pojmu čtenářská gramotnost a strategiemi a dovednostmi, jež ke zvyšování této gramotnosti vedou. Metody, které jsem využila v praktické části, jsou pak vysvětleny podrobněji. Je také zaměřena na osvětlení pojmu kritické myšlení a zejména na program RWCT, který vede k rozvoji kritického myšlení. Praktická část obsahuje tři čtenářské lekce, vytvořené …viac
Abstract:
The theoretical part of my final thesis explains the definition of the concept of reading literacy and the strategies and skills that lead to increasing the level of reading proficiency. The methods I used in the practical part are explained in more detail later on. It is also aimed at illuminating the concept of critical thinking and especially the RWCT method that leads to the development of critical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Jindřich Bernt

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Schejbalová, Pavla. Čtenářské lekce ve 3. ročníku ZŠ s využitím metod kritického myšlení. Liberec, 2022. závěrečná práce (). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická