Bc. Lenka Hrstková

Diplomová práce

Analýza spokojenosti klientů v bance

The Analysis of Customers Satisfaction of Bank
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl popsat způsob zpracování analýzy spokojenosti klientů v konkrétní bance a objasnit metody sběru informací pro vypracování samotné analýzy spokojenosti se zaměřením na současné retailové bankovnictví v České republice. V úvodu se autorka zabývá problematikou v komunikaci mezi klientem a bankou, vč. budování vztahu s klientem, monitorováním a měřením jejich spokojenosti …více
Abstract:
This thesis aims to describe the method of customer satisfaction analysis processing in a particular bank end explain the methods of information collecting for the development of the satisafaction analysis witch the focus on current retail banking in the Czech Republic. Author deals in the introdution with the communication between clients and their bank, incl. building relationship with them, monitoring …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Evžen Sýkora, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Eduard Mazák, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS