Analýza spokojenosti klientů v bance – Bc. Lenka Hrstková
Bc. Lenka Hrstková
Diplomová práce
Analýza spokojenosti klientů v bance
The Analysis of Customers Satisfaction of Bank
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl popsat způsob zpracování analýzy spokojenosti klientů v konkrétní bance a objasnit metody sběru informací pro vypracování samotné analýzy spokojenosti se zaměřením na současné retailové bankovnictví v České republice. V úvodu se autorka zabývá problematikou v komunikaci mezi klientem a bankou, vč. budování vztahu s klientem, monitorováním a měřením jejich spokojenosti …víceAbstract:
This thesis aims to describe the method of customer satisfaction analysis processing in a particular bank end explain the methods of information collecting for the development of the satisafaction analysis witch the focus on current retail banking in the Czech Republic. Author deals in the introdution with the communication between clients and their bank, incl. building relationship with them, monitoring …víceKlíčová slova
Klient vztah s klientem spokojenost s klientem metody měření spokojenosti klienta CRM profil ČS a.s. produkty ČS kvalita služeb měření kvality služeb.retail banking. client customer customers satisfaction measurement of client satisfaction ČS profile ČS products quality of services service quality measurement costs income
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/h1746/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Evžen Sýkora, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Eduard Mazák, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace klientely vybrané banky a metody jejího získávání
Kateřina Novotná -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s veřejnými knihovnami
Markéta Veselá -
Měření spokojenosti s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s vysokými školami z pohledu magisterských studentů
Veronika Ptáčková -
Měření spokojenosti klientů zdravotních pojišťoven
Jakub Zajíc -
Měření spokojenosti klientů s ordinací dětského lékaře
Karolína Kukučková -
Měření spokojenosti klientů ve vybrané digitální agentuře
Barbora Březíková -
Měření spokojenosti klientů vybrané přepravní společnosti
Lucie Steuerová -
Měření spokojenosti zaměstnanců jako klientů s Českou spořitelnou
Helena Sieglová Rabasová