BTL marketingové komunikační aktivity jako stimul k nákupu, aplikace na značku Coca Cola. – Renata Mahdalová
Renata Mahdalová
Master's thesis
BTL marketingové komunikační aktivity jako stimul k nákupu, aplikace na značku Coca Cola.
BTL marketing communications as an incitement to the purchase, applied to Coca-Cola brand
Abstract:
Diplomová práce je složena z části teoretické a praktické. V teoretické části jsou objasněny důležité pojmy, jako je marketingový mix a komunikační mix, volba cílové skupiny a cíle marketingové komunikace. Jsou zde popsány jednotlivé nástroje komunikačního mixu, které jsou rozděleny na ATL a BTL marketingové komunikační nástroje, přičemž větší důraz je kladen na BTL nástroje (sales promotion, direct …moreAbstract:
The thesis consists of theoretical and practical part. In the theoretical part important terms like marketing mix, marketing communications, target group and marketing goals are explained. There are also described the individual marketing tools of the marketing mix, which are divided into ATL and BTL marketing tools. The whole thesis is focused on BTL marketing activities like sales promotion, direct …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24865
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2010
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jiří Mikeš
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAHDALOVÁ, Renata. \textit{BTL marketingové komunikační aktivity jako stimul k~nákupu, aplikace na značku Coca Cola.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2010. Available from: https://theses.cz/id/5njm3z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24865
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.
Markéta Kristlová -
Marketingová komunikace vybraného produktu
Jakub Lesniak -
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
Kateřina Winterová -
BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.
Markéta Kristlová -
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
Monika Maříková -
Moderní formy marketingové komunikace
Petr Hlavatý -
BTL marketingová komunikace a její význam pro budování značky
Lucie Bindzarová -
BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.
Markéta Kristlová