Bc. Markéta Košťálová
Master's thesis
Budování značky zaměstnavatele
Employer Branding
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu budování značky zaměstnavatele vevybraném podniku. Hlavním cílem práce je vyhodnotit aktuální stav budování značkyzaměstnavatele, zpracovat analýzu na základě výzkumných metod sběru dat, sestavit hodnotu,kterou společnost jako zaměstnavatel nabízí, a poté navrhnout takové nástroje, které povedouk optimalizaci budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti …moreAbstract:
This thesis is focused on analysis of the Employer Branding of selected company. Themain target of the thesis is to evaluate the current state of the Employer Branding, to processthe data based on the result of the statistical methods, to compile company’s offering value asemployer and to suggest improvements of activites that will optimize the Employer Brandingof chosen company.The thesis is divided …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Martina Fejfarová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Hodnotová nabídka zaměstnavatele
Stanislav Švec -
Budování značky zaměstnavatele
Tereza Machová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti
Klára Žáková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Tereza Horáková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Klára Třmínková -
Budování značky zaměstnavatele
Zuzana Stroblová -
Employer Branding
Karolína Nejtková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights