Tvorba aplikace na platformě Blender pro návrh horolezeckých cest na umělých a přírodních horolezeckých stěnách – Bc. Vojtěch Kovářík
Bc. Vojtěch Kovářík
Bachelor's thesis
Tvorba aplikace na platformě Blender pro návrh horolezeckých cest na umělých a přírodních horolezeckých stěnách
Application for routesetting on the Blender platform
Anotácia:
Stále více průmyslových odvětví využívá aplikace se zakomponovanou trojrozměrnou scénou. Nabízí se tedy otázka, jestli se takové aplikace liší natolik, aby musely být vyvíjené zcela odděleně, nebo jestli existuje možnost stavět na společném základu. Cílem práce je porovnat aplikace fungující na platformě Blender s jejich dedikovanými protějšky a využít Blender pro vytvoření aplikace na navrhování horolezeckých …viacAbstract:
More and more industries use applications with an integrated three-dimensional scene. Therefore a question arises whether such applications differ enough to necessarily be developed completely separately, or whether there is a possibility to build them on the same basis. The aim of this work is to compare applications running on the Blender platform with their dedicated counterparts and to use Blender …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xrio9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Filip Opálený
- Oponent: Mgr. Pavol Ulbrich
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVÁŘÍK, Vojtěch. \textit{Tvorba aplikace na platformě Blender pro návrh horolezeckých cest na umělých a přírodních horolezeckých stěnách}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Informatics. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/5nt55i/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Integrace softwaru pro dekompozici svalů do aplikace Blender
Jan HEREŠ -
Mobilní aplikace pro muzeální prezentace s prvky rozšířené reality
Lukáš Hojdysz -
Webové rozhraní s využitím programovacího jazyka Python
Petr Raida -
Library for Boolean function manipulation in Rust and Python
Ondřej Hrdlička -
RESTful API a klientská knihovna v jazyce Python pro server APhoS
Pavel Kinc -
Implementation of a python library for provenance
Roland Olejník -
Python a jeho využití v matematice
Tomáš Salavec -
Python-FLASK for creating simple web applications
Nina Rybárová