Michaela Čiháková

Diplomová práce

Komparace poboček firmy 3M v Česku a Slovensku prostřednictvím kvantitativní interkulturní metodologie Globe s aplikací výsledků na marketing management

Comparison 3M subsidiaries in the Czech and Slovak through quantitative methodologies intercultural Globe with applications of marketing management
Anotace:
Cílem diplomové práce je interkulturní porovnání poboček společnosti 3M v České republice a na Slovensku za využití studie GLOBE v komparaci s metodou Geerta Hofstedeho a jeho pět hlavních dimenzí. K tomuto proběhne dotazníkové šetření (dle původních otázek studie Globe) mezi zaměstnanci právě daných poboček v Praze a Bratislavě. Výsledky vzešlé z této výzkumné metody budou použity pro osvětlení kulturních …více
Abstract:
The goal of this thesis is cross-cultural comparation of Czech and Slovak subsidiary of 3M Company. It will be reached through GLOBE study in comparison with Geert Hofstede method and its five main cultural dimensions. Questionnaire research will be conducted for achieving this goal ( according to original questionnaire of GLOBE study) among employees of mentioned subsidiaries in Prague and Bratislava …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
  • Vedoucí: Pavel Čejka
  • Oponent: Petr Laník

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49707

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management